tausok gamta2Minėdami Pasaulinę Žemės dieną mokykloje galime supažindinti mokinius su aplinkosaugos problemomis ir iššūkiais. Šią dieną svarbiausias mokytojų tikslas – įkvėpti mokinius domėtis šiomis problemomis ir ieškoti jų sprendimų būdų. Todėl šią dieną, o gal net visą savaitę, galima skirti įvairių su aplinkosauga susijusių iššūkių aptarimui ir mokymuisi, kokie mūsų asmeniniai įpročiai gali padėti tuos iššūkius spręsti.

Šis žaidimas tinka jauniems mokiniams geografijos pamokoje. Du mokiniai klasės priekyje laiko pasaulio/europos/ar kito žemyno žemėlapį, arba mokytojas pakabina

Mokiniams paaiškinama, kad hamburgeriai susideda iš dviejų gabalėlių bandelės ir įdaro tarp jų. Mokytojas pateikia „bandeles“, o mokiniai turi užpildyti tarpą tarp jų.

Žaidimas, kurio metu mokiniai lažinasi su klasės draugais iš savo žinių. Jo metu galima pakartoti išmoktą temą. Kiekvienas mokinys turi po popieriaus lapą ir rašiklį.

Visi klasės mokiniai sugrupuojami po 2-4. Kiekviena grupė turi po žemėlapį ar atlasą. Mokytojas sugalvoja kokią šalį, bet nesako apie ją mokiniams. Mokiniai turi

Dažnai nutinka taip, kad mokiniai žino daugiau apie svečias šalis ir miestus nei apie savo gimtą miestelį, kuriame jie gyvena. Ši užduotis gali būti projektinio darbo